Vlad Musteață: “Cea mai importantă persoană din companie este clientul”
Pro Imobil Grup este o companie, care în ultimii ani domină piața imobiliară din Republica Moldova prin orientare către client și concentrarea eforturilor pe activitățile și serviciile solicitate pe piață. Utilitate reprezintă și conceptul unui singur ghișeu, de care se ghidează compania și care exprimă un sistem integrat de servicii privind vânzarea, cumpărarea, închirierea și ipotecarea unui imobil pe piața locală.
Pe lângă prerogativele de bază, un atu al companiei vizează oferirea asistenței consultative populației, inclusiv în privința ipotecii. Conform Directorului General Pro Imobil Grup, Vlad Musteață: “Cea mai importantă persoană din companie este clientul, de aceea am creat un mecanism în care participăm integral la tranzacția imobiliară și suntem flexibili pentru fiecare client în parte. Misiunea noastră este să prestăm serviciile în așa fel, încât clientul să simtă siguranța tranzacției și să dispună de toate informațiile necesare privind investiția pe care o face”.
În același timp, valoarea oricărei companii derivă din profesionalismul angajaților săi. Agenții din cadrul Pro Imobil Grup cunosc la maxim sectorul în care activează și obiectele imobiliare cu care se operează, ceea ce le permite stabilirea unor parteneriate de succes cu clienții companiei, grație calificării și profesionalismului, calități pe care le considerăm indispensabile.
O atenție sporită se acordă instruirii specialiștilor Pro Imobil Grup. Astfel, ei participă la training- uri săptămânale, iar lunar sunt organizate seminare de importanță strategică cu participarea specialiștilor din Rusia, Ucraina sau România, - toate pentru ca clienții companiei să beneficieze de servicii de cea mai înaltă calitate. Fiecare agent Pro Imobil Grup se deosebește prin punctualitate, pragmatism, grijă față de client și profesionalism.
Datorită unei strategii și abordări occidentale în executarea businessului, precum și a comunicării active pe canalele mediatice, Pro Imobil Grup oferă suport rapid clienților, prin identificarea preferințelor acestora, abordarea individuală și direcționarea spre satisfacerea aspirațiilor persoanelor cu care se interacționează. Concomitent, se investește în digitalizarea și promovarea site-ului proimobil.md cu web-design friendly, încât utilizatorii, care, la moment, ating o cifră de 11 000 vizitatori unici pe zi, să poată identifica cât se poate de facil ofertele vizate.
Reamintim că Pro Imobil Grup a fost apreciat pentru profesionalism și dedicație în calitate de Marcă Comercială a Anului 2015, fiind premiat cu trofeul Mercuriul de Aur. De asemenea, un premiu curent – NOTORIUM cu titlu de recunoștință – a fost acordat companiei. Acest fapt transformă instituția în cea mai recunoscută companie imobiliară din Republica Moldova. În opinia lui Vlad Musteață, “Toate trofeele primite de Pro Imobil Grup se datorează încrederii clienților, cărora am tins să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate”.