Stimate Client

Prioritatea echipei PROIMOBIL.MDeste satisfacerea cerințelor Dvs. prin oferirea soluțiilor individualizate.

în care nu sunteți satisfăcut de calitatea serviciilor utilizate și doriți să sesizați Compania, vă rugăm să ne contactați. Sesizarea primită din partea Dvs. ne oferă abilitatea de a răspunde rapid și de a evita erorile posibile. Mai jos, găsiți un îndrumar cu scopul de a vă ajuta în procesul de lucru cu reclamațiile în cadrul companiei PROIMOBIL.MD

thumbnail

Cum depuneți o reclamație sau doleanță?

  • prin apel la numărul 069 678 333
  • prin e-mail: o la adresa: tricolici.a@proimobil.md
  • personal: Vă prezentați la oficiul central situat în Chișinău, pe strada A. Puskin, 12.
  • prin poștă: la adresa – or. Chișinău, str. A. Puskin, 12, codul poștal – MD 2012

Ce trebuie să conțină o reclamație?

  1. Un număr de telefon fix, număr de telefon mobil.
  2. Numele, prenumele Dvs. și adresa poștală.
  3. Detalii referitor la reclamația Dvs.: subiectul reclamației; când a avut loc incidentul; care sunt motivele sau cauzele ce V-au determinat sa depuneți reclamația;
  4. Data și semnătura Dvs.